Na 30 jaar nemen wij afscheid van ons logo. Ook de vertrouwde kleur blauw maakt plaats voor de frisse kleur cyaan. Met deze nieuwe huisstijl willen we uitstralen waar we al deze jaren en ook in de toekomst voor staan: verbinding.
Verbinding met mensen en systemen
Het nieuwe eigentijdse logo van Vreugd Software is bestaat uit een kern en kleurrijke slierten. De kern staat voor de basis van het systeem Vreugd Online. Elke dag vertrouwen vele gebruikers op de software waar het ledenadministratie pakket op draait. Deze basis is het fundament voor bedrijven en moet 24/7 bereikbaar zijn. De kleurrijke slierten staan voor de verbinding die Vreugd Online maakt met haar gebruikers. Vanuit de kern rijken de slierten naar de gebruikers. Ze zijn kleurrijk vormgegeven omdat de gebruikers heel divers zijn, uit vele branches komen en het softwarepakket bestaat uit vele uitbreidingen.
Nieuwe uitstraling blijvende service
Wij willen fris voorkomen en communiceren dat zowel onze software, als uitstraling in ontwikkeling is. Ontwikkeling zit in ons DNA. Zo blijven wij constant op zoek naar de nieuwste softwaretechnieken en de beste manieren om onze gebruikers te voorzien in behoeften. Jij kunt dus blijven rekenen op onze beste service. De huisstijl is ons jasje, Vreugd Online is onze passie.