Grip op de ledenadministratie van het bedrijf met de ledensoftware van VreugdOnline

Het makkelijkste klantenbestand voor je bedrijf

Ons CRM biedt een echte “alles-in-1” oplossing waarbij gebruiksgemak voorop staat. En met onze gratis proefperiode kan je gerust even testen of VreugdOnline iets voor jouw organisatie is.

Ondernemingen gebruiken al VreugdOnline
0
Gemiddelde score van onze gebruikers
0 /5
Leden worden al beheerd
0 +

Een vanzelfsprekend systeem

Waarom VreugdOnline de ideale oplossing is voor jouw Onderneming

Benieuwd welke oplossingen en functies je kan verwachten? Check hieronder de belangrijkste voordelen voor bedrijven.

Eenvoudige website koppeling

Het koppelen van je website of app met de CRM-omgeving van VreugdOnline is kinderlijk eenvoudig. Dankzij de slimme integraties en gebruiksvriendelijke interface verloopt alles naadloos, zodat je klantgegevens automatisch worden bijgewerkt en je altijd één centraal overzicht hebt. Zo bespaar je kostbare tijd en kun je je richten op wat écht belangrijk is: de groei van je bedrijf.

Voor elke onderneming

VreugdOnline’s CRM is geschikt voor uiteenlopende organisaties, variërend van commerciële bedrijven  tot non-profitinstellingen, zoals goede doelen en stichtingen. Ook belangenorganisaties en zorgaanbieders kunnen profiteren van deze flexibele, gebruiksvriendelijke oplossing. Dankzij de brede toepasbaarheid en eenvoudige integraties sluit VreugdOnline perfect aan op de behoeften van talloze sectoren, groot of klein. 

Automatische incasso

Automatische incasso’s besparen je tijd. Alles is tot in de puntjes geregeld, zelfs het beheren van storneringen. Voor leden die niet hebben betaald, wordt er automatisch een e-mail verstuurd met een handige knop. Hiermee kunnen ze direct betalen, waarna de betaling meteen wordt verwerkt. Zo heb je altijd op tijd de contributie binnen!

Eenvoudig kassasysteem

Van plan energy bars, drankjes, hapjes of andere producten te verkopen? Ook dat beheer je eenvoudig met VreugdOnline. Ons kassasysteem is makkelijk op te zetten en direct te gebruiken. Zo houd je ook meteen al je inkomsten in 1 systeem.

Geautomatiseerde betalingen

Nooit meer bankafschriften overtypen of aanmodderen met CSV-bestanden. Alle betalingen gaan automatisch en komen automatisch in de boekhouding van je vereniging. Wij ondersteunen de Rabobank, ABN AMRO, ING, KNAB en zelfs nieuwkomers als Bunq. Je administratie is altijd up-to-date.

Houd je klanten op de hoogte

Stuur snel en eenvoudig een nieuwsbrief naar alle klanten via het CRM. Binnen VreugdOnline stel je iedereen gemakkelijk op de hoogte van de laatste ontwikkelingen binnen je organisatie. Nieuwsbrieven, uitnodigingen, en aankondigingen via e-mail of berichtje.

Maak je klantenbestand weer overzichtelijk

Ontwikkeld voor Bedrijven

Als ondernemer wil je vooral bezig zijn met groeien en leiden, niet met eindeloze administratieve klusjes. Tegelijkertijd is het essentieel om grip te houden op je klantenbestand, want daar komt een belangrijke financiële stroom bij kijken. Met een professioneel klantenbeheersysteem beheer je die verantwoordelijkheid moeiteloos. Niet langer worstelen met onbeveiligde Excel-lijstjes, maar alles veilig en overzichtelijk in de cloud. Zo heb je altijd en overal inzicht, houd je de touwtjes stevig in handen en kun je je energie richten op acquisitie en jouw rol als inspirerend leider.

Voor ieder soort onderneming met een CRM

Ledenadministratiesoftware is onmisbaar voor elke organisatie die klantgegevens overzichtelijk wil beheren en grip op de business wil houden. Het automatiseert handwerk, bespaart tijd en draagt bij aan de professionalisering. Veel ondernemers merken al snel dat Excel niet meer volstaat als het klantenbestand groeit—dan is het tijd voor een doeltreffende softwareoplossing.

VreugdOnline neemt werk uit handen. We spreken uit ervaring

Bij de ontwikkeling van VreugdOnline hebben we ons constant afgevraagd: waar moet goede ledensoftware aan voldoen? Zo ontstond een gebruiksvriendelijke, overzichtelijke interface. Werkt iets nét niet lekker? Dan bedenken we direct een betere oplossing. Ons doel: het automatiseren van ledenadministraties voor elk bedrijf toegankelijk maken, met eenvoud en overzicht voorop.

Meer dan 50 ondernemingen gingen je al voor

Grip op de ledenadministratie met de ledensoftware van VreugdOnline

écht alles-in-1

Al decennialang de logische alles-in-1 keuze voor bedrijven

Wij zorgen ervoor dat ondernemingen altijd de beste software tot hun beschikking hebben. Wij ontwikkelen geregeld nieuwe functies en maken zelfs specifieke functies op aanvraag van onze klanten. Zo heb je altijd wat je nodig hebt voor jouw klantenbestand.

Zo gestart!

In 3 eenvoudige stappen van start

1

Bekijk alle mogelijkheden

Verken alle mogelijkheden, functies en oplossingen van onze ledensoftware op onze site. Bekijk wat het beste past bij jullie organisatie.

2

Start je gratis proefperiode

Wil je graag zelf even proberen hoe alles werkt? Start dan meteen je gratis proefperiode. Je krijgt dan 14 dagen om jezelf bekend te maken ons systeem.

3

Direct aan de slag!

Na je aanmelding krijg je meteen toegang tot het systeem. Zo hoef je niet te wachten en kan je gelijk aan de slag. Importeer je huidige administratie of begin met een nieuw bestand.

Klaar om je klantenbestand
te verbeteren?

Ben je benieuwd of VreugdOnline de juiste CRM is om jullie administratie mee te beheren? Boek een persoonlijke demo in en wij begeleiden je door de software.

Grip op de ledenadministratie met de ledensoftware van VreugdOnline

Veel gestelde vragen

Je kunt een gratis online demonstratie van ons krijgen, waarmee je een goed beeld krijgt van de ledensoftware. Zo begin je met een vliegende start met VreugdOnline. De demo kan je makkelijk zelf inplannen via calendly via de knop “boek een persoonlijke demo”. 

Daarnaast kun je in het platform zelf ook een persoonlijke demo aanvragen. Toch nog een vraag? Dan kun je ons altijd mailen. Liever bellen? Ook dat is mogelijk. Zodat we de tijd kunnen nemen om je vraag goed te beantwoorden.

Vraag vrijblijvend een demo aan en wij zullen contact met je opnemen en een advies geven welk functies je nodig hebt. We plannen samen de livegang van jouw nieuwe ledenadministratie en begeleiden je met de instellingen in VreugdOnline. Ook zetten wij je eigen app online.

Je kan ook direct zelf aan de slag met het platform door meteen te starten met je gratis proefperiode van 14 dagen.

Je kan al meteen geheel vrijblijvend aan de slag met ons platform. Een account aanmaken is zo gebeurd. 

Wil je je leden een eigen app aanbieden vanuit de app store, dan duurt dit enkele dagen.

Dat kan je zeker!  Heel eenvoudig kun je het bestand selecteren dat je wilt importeren.
Alle persoonsgegevens, iban-gegevens en het huidige abonnement van de leden staan dan direct in VreugdOnline. Natuurlijk kunnen we je hierbij helpen.

Dat is helemaal aan jou. Wij bieden pakketten aan voor zowel kleine als grote organisaties. Je kan al voor €49,99 per maand beginnen! Dat is slechts €0,05 cent per lid!

Het fijne bij VreugdOnline is dat je alleen betaalt voor wat je gebruikt. Geen overbodige kosten dus! Check onze prijzenpagina hoe je een passend pakket kan samenstellen.

Probeer anders gratis onze software uit voor 14 dagen!

Overstappen is met VreugdOnline een zorgeloze aangelegenheid. Hoe groot de organisatie ook is waar je nu bij zit, wij helpen je graag persoonlijk om dit over te zetten. 

Aan de slag met VreugdOnline?

Ga direct van start met de gratis proefperiode of boek een persoonlijke demonstratie in om je wegwijs te laten maken in onze ledensoftware.

grip op je ledenadministratie met een eigen app van de ledensoftware van VreugdOnline