Eenvoudige alles in 1 software
Bespaar kosten en tijd
Welk type organisatie je ook hebt: onder andere deze oplossingen geven je meer grip.
Laat klanten online zelf een activiteit inplannen.
> Lees verder
Mobiele app voor je leden in eigen huisstijl.
> Lees verder
Communiceer eenvoudig via diverse kanalen.
> Lees verder
Welk type organisatie je ook hebt: binnen onze ledenadministratie software vind je handige functies die het beheren van leden overzichtelijker, makkelijker en leuker maken.
Vereenvoudig de geldstromen en behoud grip.
> Lees verder
Verkoop producten en houd inventaris overzicht.
> Lees verder
Incasseer abonnementsgeld met één klik.
> Lees verder
Om zo min mogelijk tijd kwijt te zijn aan andere zaken dan jouw core business, is het slim om administratief werk te automatiseren. Zeker als je te maken hebt met administratie waarbij andere mensen betrokken zijn. Dan moet alles op orde zijn. Hiervoor heb je een ledenadministratie nodig. Om te voorkomen dat je met pen en papier aan de slag moet of in een onbeveiligd Excel bestand de kolommen moet bijhouden, is er online software beschikbaar waarin het ledenbestand kan worden beheerd. Veel ledenadministratie software programma’s zijn te duur, onoverzichtelijk en kosten veel tijd om in gebruik te nemen. Lange laadtijden en vastlopen zijn vaak de redenen dat mensen op zoek gaan naar iets beters.
Maak kennis met VreugdOnline, dé online ledenadministratie voor organisaties met een mensenbestand of ledenbestand. Met onze tijdbesparende en eenvoudige ledenadministratie software heb je meer tijd over dat je kunt besteden aan leukere dingen, zoals aandacht voor je klanten of bedrijfsgroei.
Ons ledenadministratie programma wordt gebruikt door een breed scala aan organisaties. Denk hierbij aan:
Gemeenten, zorgorganisaties, fysiotherapie praktijken, medische centra, tandartsen, openbare zwembaden, hotels, sauna en zonnestudio’s, uitgaansgelegenheden, verzekeringsmaatschappijen en nog veel meer.
Ledenadministratie software voor organisaties past bij elk bedrijf dat klanten of leden in een overzichtelijk systeem wil hebben. Het is een manier om grip op de business te houden. Vaak is een bedrijf opgezet om een bepaald doel na te streven, klanten te helpen en daar winst en continuïteit mee te behalen. Als de omvang van het bedrijf groter wordt en het aantal klanten stijgt, dan is het prettig om een klantenadministratie systeem of software te hebben dat handwerk deels automatiseert. Dat kan veel tijd besparen en werkt mee aan de professionalisering.
Onder andere de volgende organisaties hebben baat bij een online klantenadministratie of ledenadministratie, die niet in de categorie verenigingen, sportclubs of dansclubs horen: ondernemersclub, zwembaden, gemeenten, zorgorganisaties, zorgbemiddeling organisaties, schoonmaak organisaties, fysiotherapie praktijken, medische centra, tandartsen, hotels, sauna en zonnestudio’s, uitgaansgelegenheden, verzekeringsmaatschappijen, musea en nog veel meer.
Veel eigenaren, oprichters en CEO’s merken vanzelf wanneer het klanten- of ledenbestand te groot wordt om het met de hand in een boekje bij te houden. Dat is een van de redenen dat ze op zoek gaan naar goede software.
Bij de ontwikkeling van VreugdOnline hebben wij de schoenen van de gebruiker aangetrokken. De vraag waar software voor organisaties aan moet voldoen, stond centraal. Zo zijn wij op een gebruiksvriendelijke en eenvoudige interface gekomen. Als iets nèt niet lekker werkt, bedenken we hoe het beter kan. Wij willen het automatiseren van een ledenadministratie toegankelijk maken voor elk bedrijf. Eenvoud en overzicht staan voorop.
Je kunt een gratis online demonstratie van ons krijgen, waarmee je een goed beeld krijgt van ons programma. Zo begin je met een vliegende start aan Vreugd. Daarnaast kun je in Vreugd per scherm hulp krijgen. Toch nog een vraag? Dan kun je ons altijd mailen. Liever bellen? Ook dat is mogelijk.
Zodat we de tijd kunnen nemen om je vraag goed te beantwoorden.
Vraag een demo aan via het contactformulier en wij zullen contact met je opnemen en een offerte maken op basis van jouw gekozen pakket. Na akkoord van de offerte maken wij een planning voor jouw livegang en begeleiden we jou met de instellingen in Vreugd. Ook zetten wij je eigen app online. Wij zorgen dat je met een vliegende start kunt beginnen met Vreugd.
Normaal gesproken binnen een uur.
Wil je je eigen leden een eigen app aanbieden vanuit de app store, dan duurt dit enkele dagen.
Dat kan je zeker.! Heel eenvoudig kun je het bestand selecteren dat je wilt importeren.
Alle persoonsgevens, iban-gegevens en het huidige abonnement van de leden staan dan direct in Vreugd. Natuurlijk kunnen we je hierbij helpen.
Ga naar ons website dan, in de bovenste regel naar prijzen.
Vink aan wat je wilt gaan gebruiken en vul je bedrijfsgegeven in.
Activeer daarna de knop “bestel”.
Ervaar zelf hoe VreugdOnline werkt als je het in gebruik neemt. Je krijgt alle vrijheid om de volledige versie van software te ontdekken. Heb je er liever wat advies en persoonlijke begeleiding bij? Boek dan direct een afspraak in onze agenda.