Aanpassingen in VreugdOnline januari 2016
1) Het gehele programma is versneld.
2) VreugdOnline heeft nu een automatische koppeling met Clubplanner
Wijzigt er iets in VreugdOnline dan word dit meteen doorgevoerd in clubplanner
3) Vol automatische koppelingen(API) met andere programma’s
Er word steeds meer gebruik gemaakt van deze vorm van koppelen niet alleen voor
koppeling met website maar ook met voedings of trainings, zwem, verkoop of boekhoud software.
Nu kunnen er al maximaal vier verschillende programma’s via deze API gekoppeld worden
Zie export dan api koppelingen. Welke programma wilt u koppelen?
4) Bij mailing is er nu een extra knop “verstuurde mail”
Hier kun je zien of de mail goed is aangekomen en wat eventueel de reden is waarom de mail niet is aangekomen.
Dit geld pas vanaf vandaag, bij oude mail staan geen meldingen
5) Balie
Standaard worden personen aangemeld op hun abonnement of lesuur
Nu is het ook mogelijk om in te stellen dat personen ook worden aangemeld op het leruur, de cursus die start.
Men kan zo de les inhalen (zie instellingen balie dan aanwezigheid)
6) Mailing
a) Men kan nu bekijken of de mail is aangekomen en wat de reden is waarom de mail niet is
aangekomen (zie scherm mailing onderin knop “verstuurde mail”
b) Het is nu mogelijk makkelijk etiketten te maken
(mailing scherm dan rechtsbovenin de knop etiketten
c) Men kan nu ook voor alle documenten een linkermarge instellen
(elke printer heeft namelijk een afwijkende linkermarge)
7) Standaard geluiden toegevoegd
8) Kunt nu omboeken naar een ander abonnement met behoud van kosten instellingen
Handig als u een abonnement wanbetalers heeft.
9) Planbord
Er staan nu getallen bij voor het aantal aanwezige en totale aantal. Zodat u snel kunt zien hoeveel plaatsen er nog over zijn
10) Speciale instelling voor personeel, beperkte balie en kassa mogelijkheden
Het gehele menu aan de linkerkant verdwijnt, personeel kan artikelen verkopen en
de kassa afslaan. In balie kan men personen zoeken en een foto of kaart toekennen
Diverse kleine punten
a) Inlezen storno bestand via de ING gaf foutmeldingen
b) BTW lijsten aangepast
c) Bij cursussen kan men nu in termijnen betalen bv op 1e 5e en 10e les
d) In mailing is er nu een veld totale kosten en totale restant
(alle kosten voor alle abonnementen worden bij elkar opgeteld)
e) In balie extra regel hoe vaak men deze periode aanwezig is geweest
In selectie scherm naast voornaam en achternaam ook voorletters
f) Persooncode en faciliteits code moet nu uniek zijn.
Email adres is nu instelbaar uniek te maken, dit is noodzakelijk bij het online aanmelden
g) Men kan zich niet meer twee maal aanmelden o dezelfde cursus
(Kan natuurlijk wel 1 gestopt en 1 actief)
h) Pinapparaat is nu ook te gebruiken bij betalingen voor abonnementen
i) In het personen algemeen scherm kan men nu ook selecteren op
nummer, achternaam etc per kolom kan je ook een zoekveld invoeren
j) Strippenkaarten verder geoptimaliseerd
k) Bij beheer een mogelijkheid om dubbele te ontdekken